Saturday, July 17, 2010

Anak sulUnG


Ke SekolAh LaMAku...


mula2 ambil gambo di depan dewan makanku yg t
erbaekk...



di depan asramaku..mantain cantik
siap ader merah lagi dalam 2 haha



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



TAriAn SanTai hehe



ku suka tarian nie nampak santai jerr..meh la kita cuba =)


............................................................................................



Assalammualaikum....pertama skali saya ingin mengucapkan rasa syukur Alhamdulillah....kerna akhirnya aku telah berjaya membuat blog pada tahun ini...huihu...haa kalo nk taw mengapa,kenapa dan bagaimanakah yg boleh menyebabkan aku terlanjur dalam membuat blog nie..haaa meh cnie bapak-bapak ibu-ibu abang-abang adik-adik gue mahu crita......

Al kisahnye mcm nie..pada suatu pagi yg dingin di dalam bilik kuliah (dingin ke? dh kpoi 12 tengahari kot hehe) seorang jejaka hensem telah mmberitahu bahawasanye sem nie kamu semua diwajibkan membuat blog huhu..tiba2 dump dump aku merasakan bagai diri dihempap batu yg beso...sekaligus menyebakan aku jdi blurr seketika huhu...


apa tidaknye gue bukan tere dalam bermadah-madah nie...idea pun lekek jerr nak crita ape huhu..maklumla aku nie bukannye kreatif sgt cm org len...harap jerr kidal tp hampes bab2 kretif2 nie selalau terkebelakang hehe...aiyakk bukan salah ibu mnegandung taw...hehe...

Ok sambung balik al kisah di atas, setelah diberitahu ttg tugasan tersebut, beliau pon menerangkan la sebab2 mewajibkan kami sebagai bakal2 kaunselor nie mmbuat blog. Antara sebab utamanya adalah kerna di alam maya inilah satu2 nya jalan untuk membantu org2 yg mmpunyai masalah...

Almaklumlah seperti kita yang tahu, ada diantara kita nie sgt pemalu segan orgnye mcm aku (bertentangan glew 2 beb hoho) untuk memceritakan masalah secara bertentangan mata. Jadi dengan adanya alam maya nie..maka tanpa segan silu bolehla kami sebagai para kaunselor2 nie membantu orang yg memerlukan bantuan kami insyaAllah...

jdi dgn kerelaan hati yg pada mulanya agak berat ini, maka dengan itu terlahirlah blog sulung gue yg tidak seberapa nie...salah dan silap harap dimaafkan ye...peace =)

1 comment:

  1. uikss...
    da blog da...
    ngee...
    tarian 2 nma tarian burung...
    sng jer 2..
    ngee,,,!~

    ReplyDelete